Wzrost liczby nowych klientów
S
SYTUACJA WYJŚCIOWA:
Firmy korzystają ze standardowych narzędzi marketingowych, służących pozyskaniu klientów, tj. działania ATL, czy promocje cenowe. Ambitne cele przy spadających marżach są dużym wyzwaniem. W ich osiągnięciu pomaga wprowadzenie multipartnerskich rozwiązań sprzedażowo-lojalnościowych, których unikalną wartością jest bardzo duża, wspólna baza klientów.
Firmy korzystają ze standardowych narzędzi marketingowych, służących pozyskaniu klientów, tj. działania ATL, czy promocje cenowe. Ambitne cele przy spadających marżach są dużym wyzwaniem. W ich osiągnięciu pomaga wprowadzenie multipartnerskich rozwiązań sprzedażowo-lojalnościowych, których unikalną wartością jest bardzo duża, wspólna baza klientów.
Działania po stronie PAYBACK
Wdrożenie platformy obejmującej rozwiązanie IT, wspólną walutę (punkty) oraz rozpoznawalną markę PAYBACK. |
|
Działania marketingowe na platformie PAYBACK:
|
|
Działania cross-partnerskie
|
Działania po stronie partnera
Integracja marki PAYBACK z marką Partnera w komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach – direct, ATL, BTL, POS |
|
Przygotowanie atrakcyjnej oferty produktowej/usługowej dla potencjalnych klientów |
|
Działania cross-partnerskie polegające na wzajemnym, aktywnym komunikowaniu swoim klientom (w swoich kanałach marketingowych) oferty drugiego partnera |
Wyniki po wdrożeniu rozwiązania PAYBACK
Średnioroczny wzrost liczby nowych klientów* (w odniesieniu do bazy)*
Średnioroczny przyrost sprzedaży dzięki nowym klientom*
*Uśredniony efekt PAYBACK na podstawie danych z rynku europejskiego