Wzrost wartości koszyka zakupowego
![](https://business.payback.pl/wp-content/uploads/2022/03/case-study-5.jpg)
S
SYTUACJA WYJŚCIOWA:
Jedną ze skuteczniejszych metod służących zwiększaniu poziomu sprzedaży jest prowadzenie działań na istniejącej bazie klientów, m.in. poprzez wzrost wartości koszyka zakupowego. W takiej sytuacji osiągnięciu jak najlepszej marży służy optymalizacja kosztów, które ponosi firma w związku z zachęceniem klienta do większych zakupów.
PAYBACK dostarcza w tym zakresie skuteczne rozwiązanie, które oferuje dodatkowe korzyści (punkty promocyjne) i jest tańsze niż średnie koszty działań rabatowych.
Jedną ze skuteczniejszych metod służących zwiększaniu poziomu sprzedaży jest prowadzenie działań na istniejącej bazie klientów, m.in. poprzez wzrost wartości koszyka zakupowego. W takiej sytuacji osiągnięciu jak najlepszej marży służy optymalizacja kosztów, które ponosi firma w związku z zachęceniem klienta do większych zakupów.
PAYBACK dostarcza w tym zakresie skuteczne rozwiązanie, które oferuje dodatkowe korzyści (punkty promocyjne) i jest tańsze niż średnie koszty działań rabatowych.
Działania po stronie PAYBACK
![]() |
Wdrożenie platformy obejmującej rozwiązanie IT, wspólną walutę (punkty) oraz rozpoznawalną markę PAYBACK. |
![]() |
Działania na multipartnerskiej bazie danych PAYBACK:
|
![]() |
Działania marketingowe na platformie PAYBACK
|
Działania po stronie partnera
![]() |
Integracja marki PAYBACK z marką Partnera w komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach – direct, ATL, BTL, POS |
![]() |
Przygotowanie atrakcyjnej oferty produktowej/usługowej dla potencjalnych klientów |
![]() |
Akceptacja strategii komunikacji i materiałów promocyjnych |
Wyniki po wdrożeniu rozwiązania PAYBACK
Wzrost wartości klienta* (efekt częstotliwości i koszyka)
![](https://business.payback.pl/wp-content/uploads/2022/03/case-study-3.jpg)
![](https://business.payback.pl/wp-content/uploads/2022/03/case-study-1.jpg)
![](https://business.payback.pl/wp-content/uploads/2022/03/na-strone-2.jpg)