Utrzymanie bazy klientów
S
SYTUACJA WYJŚCIOWA:
Istnieje wyraźny trend spadku lojalności klientów wobec marek proponujących masowe produkty lub usługi. Klienci dokonują zakupów w różnych miejscach, podążając za atrakcyjną ofertą, głównie rabatową.
Aby zatrzymać konsumenta i zachęcić do regularnego robienia zakupów, firmy wprowadzają systemy budowania wiedzy o klientach, dzięki którym monitorują ich zachowania i z wyprzedzeniem identyfikują ryzyko odejść (churn).
PAYBACK, dzięki swojemu rozwiązaniu, umożliwia stworzenie kompleksowej bazy wiedzy o kliencie i jednocześnie, dzięki punktom, każdorazowo nagradza go za dokonane zakupy.
Istnieje wyraźny trend spadku lojalności klientów wobec marek proponujących masowe produkty lub usługi. Klienci dokonują zakupów w różnych miejscach, podążając za atrakcyjną ofertą, głównie rabatową.
Aby zatrzymać konsumenta i zachęcić do regularnego robienia zakupów, firmy wprowadzają systemy budowania wiedzy o klientach, dzięki którym monitorują ich zachowania i z wyprzedzeniem identyfikują ryzyko odejść (churn).
PAYBACK, dzięki swojemu rozwiązaniu, umożliwia stworzenie kompleksowej bazy wiedzy o kliencie i jednocześnie, dzięki punktom, każdorazowo nagradza go za dokonane zakupy.
Działania po stronie PAYBACK
Wdrożenie platformy obejmującej rozwiązanie IT, wspólną walutę (punkty) oraz rozpoznawalną markę PAYBACK. |
|
Działania na multipartnerskiej bazie danych PAYBACK (8,5 mln aktywnych uczestników):
|
|
Działania marketingowe na platformie PAYBACK
|
Działania po stronie partnera
Integracja marki PAYBACK z marką Partnera w komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach – direct, ATL, BTL, POS |
|
Przygotowanie atrakcyjnej oferty produktowej/usługowej dla potencjalnych klientów |
|
Akceptacja strategii komunikacji i materiałów promocyjnych |
Wyniki po wdrożeniu rozwiązania PAYBACK
Zwiększenie retencji klientów*
*Uśredniony efekt PAYBACK na podstawie danych z rynku europejskiego