Wzrost częstotliwości zakupów
S
SYTUACJA WYJŚCIOWA:
Istnieje wyraźny trend spadku lojalności klientów wobec marek reprezentujących masowe produkty lub usługi. Odpowiedzią firm na to zjawisko jest organizowanie akcji promocyjnych zachęcających klientów do jak najczęstszych zakupów w ich placówkach.
PAYBACK dostarcza w tym zakresie skuteczne rozwiązanie, które oferuje dodatkowe korzyści i jest tańsze niż średnie koszty działań rabatowych.
Istnieje wyraźny trend spadku lojalności klientów wobec marek reprezentujących masowe produkty lub usługi. Odpowiedzią firm na to zjawisko jest organizowanie akcji promocyjnych zachęcających klientów do jak najczęstszych zakupów w ich placówkach.
PAYBACK dostarcza w tym zakresie skuteczne rozwiązanie, które oferuje dodatkowe korzyści i jest tańsze niż średnie koszty działań rabatowych.
Działania po stronie PAYBACK
Wdrożenie platformy obejmującej rozwiązanie IT, wspólną walutę (punkty) oraz rozpoznawalną markę PAYBACK. |
|
Działania na multipartnerskiej bazie danych PAYBACK:
|
|
Działania marketingowe na platformie PAYBACK:
|
Działania po stronie partnera
Integracja marki PAYBACK z marką Partnera w komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach – direct, ATL, BTL, POS |
|
Przygotowanie atrakcyjnej oferty produktowej/usługowej dla potencjalnych klientów |
|
Akceptacja strategii komunikacji i materiałów promocyjnych |
Wyniki po wdrożeniu rozwiązania PAYBACK
Wzrost wartości klienta* (efekt zwiększonej częstotliwości zakupów i wartości koszyka)
*Uśredniony efekt PAYBACK na podstawie danych z rynku europejskiego