Wzrost wartości koszyka zakupowego
S
SYTUACJA WYJŚCIOWA:
Jedną ze skuteczniejszych metod służących zwiększaniu poziomu sprzedaży jest prowadzenie działań na istniejącej bazie klientów, m.in. poprzez wzrost wartości koszyka zakupowego. W takiej sytuacji osiągnięciu jak najlepszej marży służy optymalizacja kosztów, które ponosi firma w związku z zachęceniem klienta do większych zakupów.
PAYBACK dostarcza w tym zakresie skuteczne rozwiązanie, które oferuje dodatkowe korzyści (punkty promocyjne) i jest tańsze niż średnie koszty działań rabatowych.
Jedną ze skuteczniejszych metod służących zwiększaniu poziomu sprzedaży jest prowadzenie działań na istniejącej bazie klientów, m.in. poprzez wzrost wartości koszyka zakupowego. W takiej sytuacji osiągnięciu jak najlepszej marży służy optymalizacja kosztów, które ponosi firma w związku z zachęceniem klienta do większych zakupów.
PAYBACK dostarcza w tym zakresie skuteczne rozwiązanie, które oferuje dodatkowe korzyści (punkty promocyjne) i jest tańsze niż średnie koszty działań rabatowych.
Działania po stronie PAYBACK
Wdrożenie platformy obejmującej rozwiązanie IT, wspólną walutę (punkty) oraz rozpoznawalną markę PAYBACK. |
|
Działania na multipartnerskiej bazie danych PAYBACK:
|
|
Działania marketingowe na platformie PAYBACK
|
Działania po stronie partnera
Integracja marki PAYBACK z marką Partnera w komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach – direct, ATL, BTL, POS |
|
Przygotowanie atrakcyjnej oferty produktowej/usługowej dla potencjalnych klientów |
|
Akceptacja strategii komunikacji i materiałów promocyjnych |
Wyniki po wdrożeniu rozwiązania PAYBACK
Wzrost wartości klienta* (efekt częstotliwości i koszyka)