Podcast naTemat.pl i PAYBACK Polska
A
Akcja oszczędzanie! W czasach galopującej inflacji warto myśleć, jak wydawać pieniądze na co dzień, aby czuć się bezpiecznie. Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska, przekonuje, że wykształcenie w sobie zmysłu smartshoppera wcale nie musi być trudne.
Aby jednak wynieść swoją inteligencję ekonomiczną na wyższy poziom, warto korzystać z narzędzi, które w intuicyjny sposób i trochę przy okazji, pozwalają nam regularnie gromadzić oszczędności.
Jednym z najprostszych narzędzi jest oczywiście program lojalnościowy, a dobry program nagradza konsumentów tu i teraz. Tak jak PAYBACK Polska. O tym, jak należy z niego korzystać, dlaczego konsumenci coraz chętniej zbierają punkty, jakie zwyczaje zakupowe mają PAYBACK-owicze i dlaczego program lojalnościowy może przełożyć się na sukces marek partnerskich, Katarzyna Grzywaczewska opowiada w podcaście naTemat.pl
Zapraszamy do obejrzenia całej rozmowy!
Black Friday i Cyber Monday z umiarkowanym entuzjazmem wśród Polaków
W tym roku spadnie liczba Polaków, którzy…
Czytaj więcej
Polacy nie boją się utraty swojej pracy na rzecz AI, jednak w większości są za jej opodatkowaniem – II cz. badania PAYBACK Opinion Poll
Cel badania: Poznanie opinii Polaków na temat…
Czytaj więcej
43% Polaków zaniepokojone rozwojem AI – podsumowanie wyników I cz. badania PAYBACK Opinion Poll
Cel badania: Przeanalizowanie postrzegania szans i…
Czytaj więcej