Podcast naTemat.pl i PAYBACK Polska

A
Akcja oszczędzanie! W czasach galopującej inflacji warto myśleć, jak wydawać pieniądze na co dzień, aby czuć się bezpiecznie. Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska, przekonuje, że wykształcenie w sobie zmysłu smartshoppera wcale nie musi być trudne.
Aby jednak wynieść swoją inteligencję ekonomiczną na wyższy poziom, warto korzystać z narzędzi, które w intuicyjny sposób i trochę przy okazji, pozwalają nam regularnie gromadzić oszczędności.
Jednym z najprostszych narzędzi jest oczywiście program lojalnościowy, a dobry program nagradza konsumentów tu i teraz. Tak jak PAYBACK Polska. O tym, jak należy z niego korzystać, dlaczego konsumenci coraz chętniej zbierają punkty, jakie zwyczaje zakupowe mają PAYBACK-owicze i dlaczego program lojalnościowy może przełożyć się na sukces marek partnerskich, Katarzyna Grzywaczewska opowiada w podcaście naTemat.pl
Zapraszamy do obejrzenia całej rozmowy!

Lojalność nie rodzi się z nagród
Katarzyna Grzywaczewska w rozmowie z @Wociech Herra …
Czytaj więcej

Dzień Dziecka 2025: co Polacy dają dzieciom i ile kosztuje utrzymanie dziecka?
65% Polaków uważa Dzień Dziecka za bardzo ważne…
Czytaj więcej
