Skip to main content
circle

PAYBACK i Mrówka dalej razem

P PSB Mrówka i PAYBACK Polska kontynuują współpracę. Będzie ona rozszerzona o nowe rozwiązania i promocje dedykowane klientom sieci PSB Mrówka.

Współpraca PAYBACK Polska i PSB Mrówka została rozpoczęta w 2014 roku. Od momentu rozpoczęcia współpracy liczba sklepów należąca do sieci PSB Mrówka zwiększyła się z 170 do ponad 300.

quote
Już od blisko 10 lat wspieramy sieć PSB Mrówka w pogłębianiu ich relacji z klientami, która bezpośrednio przekłada się na wzrosty sprzedaży. Jest to możliwe dzięki podejmowaniu decyzji biznesowych w oparciu o zaawansowane analizy Big Data oraz mikrosegmentacje, dzięki którym klienci PSB Mrówka otrzymują to, czego potrzebują z uwzględnieniem ich preferencji zakupowych. Kontynuacja partnerstwa z PSB Mrówka jest bardzo ważnym elementem naszej strategii, zakładającej, z jednej strony utrzymywanie dotychczasowych partnerstw oraz ich rozwój, z drugiej, inicjację kolejnych, długoletnich kooperacji. Jak dotąd udaje się nam realizować nasze plany w obydwu obszarach. Przedłużenie i rozszerzenie współpracy z PSB Mrówka pokazuje, że rozwiązania PAYBACK dla biznesu, pomagające zwiększyć efektywność relacji naszych partnerów ze swoimi klientami, są coraz skuteczniejsze i cieszą się rosnącym zainteresowaniem rynku. Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku będziemy mogli poinformować rynek o kolejnych strategicznych partnerstwach.
Marcin Pilarski, prezes zarządu PAYBACK Polska

W ramach dalszej współpracy PAYBACK Polska i PSB Mrówka, klienci sieci PSB Mrówka będą mogli liczyć na nowe rozwiązania w sklepach stacjonarnych dedykowane programowi lojalnościowemu. Jednocześnie pojawią się nowe promocje, m.in. Taniej z kartą PAYBACK. Produkty objęte tą promocją będą promowane w cyklicznych gazetkach wydawanych przez PSB Mrówka. Ponadto funkcję Taniej z kartą PAYBACK będzie można wykorzystywać do spersonalizowanych promocji produktowych w oparciu o historię zakupową klientów. Kupony zniżkowe na produkty będą dostępne zarówno w gazetkach drukowanych, jak i z czasem w aplikacji mobilnej.

W ostatnich tygodniach zostały wdrożone usprawnienia dedykowane kasjerom sieci, które ułatwią im obsługę klientów korzystających z programu lojalnościowego.

quote
Nasza sieć PSB Mrówka ma już ponad 300 placówek. Każdy nasz partner jest świadomy, że kluczowym elementem prowadzenia biznesu jest budowanie i umacnianie relacji z klientami. Wierzymy, że jednym z narzędzi jest program lojalnościowy, który jest w stanie zapewnić klientowi szeroki wachlarz benefitów. Stąd decyzja o kontynuacji współpracy z Programem PAYBACK. Wspólnie chcemy dalej pracować nad jego doskonaleniem w naszej sieci, tak by przynosiła kolejne korzyści zarówno nam, jak i naszym klientom
Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel S.A.

Najnowsze aktualności

57% Polaków obchodzi walentynki Każdego roku z początkiem lutego w sklepach… Czytaj więcej
Portfel kart PAYBACK
Portfel PAYBACK. Wszystkie karty w jednym miejscu PAYBACK Polska poszerza zakres funkcjonalności… Czytaj więcej
scroll-to-top