Skip to main content
circle

PAYBACK i Mrówka dalej razem

P PSB Mrówka i PAYBACK Polska kontynuują współpracę. Będzie ona rozszerzona o nowe rozwiązania i promocje dedykowane klientom sieci PSB Mrówka.

Współpraca PAYBACK Polska i PSB Mrówka została rozpoczęta w 2014 roku. Od momentu rozpoczęcia współpracy liczba sklepów należąca do sieci PSB Mrówka zwiększyła się z 170 do ponad 300.

quote
Już od blisko 10 lat wspieramy sieć PSB Mrówka w pogłębianiu ich relacji z klientami, która bezpośrednio przekłada się na wzrosty sprzedaży. Jest to możliwe dzięki podejmowaniu decyzji biznesowych w oparciu o zaawansowane analizy Big Data oraz mikrosegmentacje, dzięki którym klienci PSB Mrówka otrzymują to, czego potrzebują z uwzględnieniem ich preferencji zakupowych. Kontynuacja partnerstwa z PSB Mrówka jest bardzo ważnym elementem naszej strategii, zakładającej, z jednej strony utrzymywanie dotychczasowych partnerstw oraz ich rozwój, z drugiej, inicjację kolejnych, długoletnich kooperacji. Jak dotąd udaje się nam realizować nasze plany w obydwu obszarach. Przedłużenie i rozszerzenie współpracy z PSB Mrówka pokazuje, że rozwiązania PAYBACK dla biznesu, pomagające zwiększyć efektywność relacji naszych partnerów ze swoimi klientami, są coraz skuteczniejsze i cieszą się rosnącym zainteresowaniem rynku. Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku będziemy mogli poinformować rynek o kolejnych strategicznych partnerstwach.
Marcin Pilarski, prezes zarządu PAYBACK Polska

W ramach dalszej współpracy PAYBACK Polska i PSB Mrówka, klienci sieci PSB Mrówka będą mogli liczyć na nowe rozwiązania w sklepach stacjonarnych dedykowane programowi lojalnościowemu. Jednocześnie pojawią się nowe promocje, m.in. Taniej z kartą PAYBACK. Produkty objęte tą promocją będą promowane w cyklicznych gazetkach wydawanych przez PSB Mrówka. Ponadto funkcję Taniej z kartą PAYBACK będzie można wykorzystywać do spersonalizowanych promocji produktowych w oparciu o historię zakupową klientów. Kupony zniżkowe na produkty będą dostępne zarówno w gazetkach drukowanych, jak i z czasem w aplikacji mobilnej.

W ostatnich tygodniach zostały wdrożone usprawnienia dedykowane kasjerom sieci, które ułatwią im obsługę klientów korzystających z programu lojalnościowego.

quote
Nasza sieć PSB Mrówka ma już ponad 300 placówek. Każdy nasz partner jest świadomy, że kluczowym elementem prowadzenia biznesu jest budowanie i umacnianie relacji z klientami. Wierzymy, że jednym z narzędzi jest program lojalnościowy, który jest w stanie zapewnić klientowi szeroki wachlarz benefitów. Stąd decyzja o kontynuacji współpracy z Programem PAYBACK. Wspólnie chcemy dalej pracować nad jego doskonaleniem w naszej sieci, tak by przynosiła kolejne korzyści zarówno nam, jak i naszym klientom
Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel S.A.

Najnowsze aktualności

Polacy są coraz bardziej EKO? 23 stycznia obchodzimy międzynarodowy Dzień bez… Czytaj więcej
21 mln złotych czeka na ratunek! 7 stycznia rozpoczyna się kolejna edycja akcji… Czytaj więcej
scroll-to-top