PAYBACK rozpoczyna współpracę z Carrefour Polska
Z korzyścią dla wszystkich
Współpraca z Carrefour Polska zakłada integrację istniejących programów lojalnościowych obydwu spółek. Program PAYBACK będzie dostępny zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Punkty uzbierane za zakupy będzie można wymieniać m.in. na kolejne zakupy, zarówno w sklepach stacjonarnych Carrefour, jak i na carrefour.pl oraz u wszystkich stacjonarnych Partnerów programu.
Aplikacja mobilna „Mój Carrefour” wciąż będzie dostępna dla klientów sklepu. Zostanie jednak wprowadzona możliwość zintegrowania jej z aplikacją PAYBACK. Dzięki temu klienci korzystający z „Mój Carrefour” będą mieli dostęp nie tylko do karty PAYBACK, ale również kuponów PAYBACK, informacji o liczbie zebranych punktów PAYBACK, możliwość rejestracji itp. Zachowane zostaną przy tym wszystkie unikalne funkcje aplikacji „Mój Carrefour”, takie jak czytnik cen oraz scan&go.
Planowana integracja pozwoli klientom zmaksymalizować korzyści płynące z uczestnictwa w programie PAYBACK. Oznacza ona zwiększenie wygody i możliwość korzystania z ofert wielu partnerów oraz dostęp do pełnego wachlarza korzyści dostępnych w sieci Carrefour.
Nowe partnerstwo przyniesie wymierne korzyści dla obu stron. Współpraca z siecią sklepów Carrefour zwiększy atrakcyjność naszego programu, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. To zupełnie nowe możliwości dla naszych uczestników. Jestem przekonany, że dzięki naszej zaawansowanej technologii i know-how na temat budowania zaangażowania klientów realnie wesprzemy Carrefour w zacieśnianiu relacji z klientami i przyczynimy się także do pozyskania nowych. Bez wątpienia pomogą nam w tym również innowacyjne narzędzia analityczne oparte m.in. na AI wykorzystywane przez nas nie tylko w Polsce, ale także na rynkach zagranicznych.Marcin Pilarski, Managing Director w PAYBACK Polska
Oferta specjalna dla nowych i stałych klientów
W ramach współpracy PAYBACK i Carrefour planowane są specjalne oferty oraz kupony dostępne wyłącznie dla posiadaczy zarejestrowanej karty PAYBACK.
Partnerstwo z PAYBACK pomoże nam w ujednoliceniu działań lojalnościowych, jako część platformy “Mój Carrefour”. To element naszej długofalowej strategii lojalizowania klientów i wzrostu ich wartości. Zależy nam nie tylko na utrzymywaniu atrakcyjności ofert i rozwiązań, ale również na jej podnoszeniu ze względu na dynamicznie zmieniające się środowisko, w którym klienci stają się coraz bardziej wymagający. Jesteśmy świadomi, że aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest wdrażanie działań opartych o najnowsze technologie, analizy big data wspomaganych AI – mówi Robert Stupak, członek zarządu, dyrektor marketingu, e-commerce, polityki cenowej i IT w sieci Carrefour Polska.
Wejście do multipartnerskiej koalicji PAYBACK daje nam dostęp nie tylko do takich narzędzi, ale przede wszystkim do ekspertów, którzy wiedzą, jak pogłębiać relacje z klientami. Mamy więc nadzieję, że ta współpraca pozwoli nam jeszcze lepiej zrozumieć odbiorców, zwiększyć poziom ich satysfakcji, a dzięki hiperpersonalizacji będziemy mogli prowadzić zindywidualizowany dialog z każdym konsumentem. Na naszej współpracy z Paybackiem skorzystają jednak nie tylko nasi klienci, ale także nasi dostawcy. Będziemy w stanie zapewnić im unikatową i kompleksową wiedzę o konsumentach, jakiej dotychczas nie mieli. Mówimy o projekcie na skalę, której w Polsce jeszcze nikt nie był w stanie zapewnić – dodaje Robert Stupak.