Skip to main content
circle

PAYBACK Polska dalej z CUK Ubezpieczenia

P PAYBACK Polska oraz CUK Ubezpieczenia przedłużyły współpracę zapoczątkowaną 6 lat temu. Dzięki punktom PAYBACK klienci tej multiagencji ubezpieczeniowej zapłacili od 2018 roku o przeszło 2 miliony złotych mniej za polisy.

Współpraca PAYBACK Polska z CUK Ubezpieczenia trwa nieprzerwanie od 4 kwietnia 2018 roku. Umożliwia uczestnikom programu lojalnościowego zbieranie punktów podstawowych i promocyjnych za zakup ubezpieczeń za pośrednictwem wszystkich kanałów sprzedażowych CUK Ubezpieczenia, zarówno online, jak i w stacjonarnych punktach sprzedaży. Zgromadzone punkty można wymieniać na zakup kolejnych polis lub nagród w Sklepie z Nagrodami PAYBACK. Dzięki obecności CUK Ubezpieczenia w Programie PAYBACK z jednej strony klienci multiagencji biorą udział w wielu akcjach marketingowych i zyskują dodatkowe benefity, które bez udziału w multipartnerskiej koalicji nie byłyby dostępne. Z drugiej natomiast strony stale nowe osoby dowiadują się o ofercie CUK. W ramach dalszej współpracy planowane jest pogłębienie dotychczasowych działań. Na stronie internetowej PAYBACK.pl dostępna pozostaje porównywarka ubezpieczeń OC i OC/AC, pozwalająca na znalezienie najtańszej, ale również najlepiej dopasowanej oferty ubezpieczeniowej.

Tylko w pierwszym roku naszej współpracy konsumenci, którzy zakupili polisy w CUK Ubezpieczenia, zebrali łącznie 43 miliony punktów PAYBACK. Klienci od razu zaczęli również obniżać punktami koszty polis. W ciągu 5 lat naszej współpracy uczestnicy wymienili punkty o wartości ponad 2 milionów złotych, aby obniżyć ceny polis. Z oferty CUK chętnie korzystają osoby, które są w Programie od dłuższego czasu i są użytkownikami aplikacji PAYBACK na bp czy w sklepach sieci PSB Mrówka. Synergie widać wręcz gołym okiem, co ogromnie cieszy. Pokazuje bowiem stale rosnący potencjał multipartnerskiego programu, zarówno jeśli chodzi o kolejne benefity dla konsumentów, jak i wiedzę analityczną generowaną dla firm będących w koalicji. To w połączeniu z zaawansowaną analityką wykorzystującą AI i stale postępującym procesem uczenia maszynowego powoduje, że mimo już kilku lat współpracy, potencjał do dalszego rozwoju tego partnerstwa wcale się nie zmniejsza, a wręcz przeciwnie – nowe technologie i nowe narzędzia stale dostarczają nowych możliwości – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

Formuła Programu sprawdza się u nas już od lat. Współpraca z PAYBACK Polska pozwoliła nam lepiej poznać naszych klientów, wypracować kanały skuteczniejszej komunikacji z nimi i pogłębić nasze relacje, ale również umożliwiła szerszą ekspozycję oferty, a co za tym idzie, pozyskanie nowych ubezpieczających. Ważnym benefitem, na tak konkurencyjnym rynku jakim jest rynek ubezpieczeń komunikacyjnych, jest również możliwość obniżania kosztów polis punktami PAYBACK. Cena jest jednym z czynników wyboru danego ubezpieczyciela, a dzięki współpracy z PAYBACK możemy zaproponować lepsze warunki ubezpieczenia – podkreśla Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia. CUK Ubezpieczenia to multiagencja ubezpieczeń, posiadająca ponad 550 placówek w całej Polsce. Oferuje ubezpieczenia w każdej kategorii ryzyk, które klienci mogą kupić na cuk.pl, przez aplikację, Contact Center lub w placówkach.

Najnowsze aktualności

Polacy są coraz bardziej EKO? 23 stycznia obchodzimy międzynarodowy Dzień bez… Czytaj więcej
21 mln złotych czeka na ratunek! 7 stycznia rozpoczyna się kolejna edycja akcji… Czytaj więcej
scroll-to-top