Drogeria dm dołącza do Programu PAYBACK!
d
dm, jeden z wiodących detalicznych sprzedawców drogeryjnych w Europie, dołącza do Programu PAYBACK. Już od chwili wejścia dm na polski rynek, uczestnicy Programu mogą zbierać punkty zarówno w sklepach stacjonarnych dm, w aplikacji „Mój dm” oraz w sklepie online na www.dm.pl.
Drogerie dm są bardzo dobrze znane konsumentom w trzynastu europejskich krajach, w tym m.in. w Niemczech, Czechach, na Węgrzech, Słowenii, Chorwacji i we Włoszech. Od 21 kwietnia drogeria dm działa też w Polsce. Pierwszy sklep marki został otwarty we Wrocławiu.
Bardzo cieszymy się, że równolegle z debiutem pierwszej drogerii dm w Polsce rozpoczynamy współpracę z najpopularniejszym programem lojalnościowym, jakim jest PAYBACK. Podczas zakupów w drogeriach dm konsumenci będą korzystać od razu ze wszystkich benefitów dostępnych w ramach Programu. Naszym klientom na co dzień oferujemy szeroki wybór najwyższej jakości produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Wierzymy, że Polacy pokochają nasze marki i docenią zespół sklepów dm – przeszkolonych profesjonalistów zawsze gotowych do pomocy i służących poradą, oraz ucieszą się z możliwości skorzystania z dodatkowych profitów, takich jak udział w Programie PAYBACK.Markus Trojansky, General Manager w Polsce
Ogłoszenie naszego partnerstwa z marką dm to jedno z ważniejszych wydarzeń dla PAYBACK Polska w tym roku. Dołączenie polskiego oddziału drogerii do naszego Programu to dla jego uczestników kolejne miejsce na zakupowej mapie i dodatkowa możliwość generowania oszczędności. Z kolei przed naszym zespołem staje bardzo ciekawe wyzwanie – wsparcie nowego partnera w zbudowaniu rozpoznawalności i mocnej pozycji wśród polskich konsumentów. W tej kwestii strategiczne będzie wykorzystanie naszych zaawansowanych kompetencji analitycznych i marketingowych, dzięki którym do naszych uczestników trafia oferta i komunikacja szyta na miarę ich potrzeb. Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać naszego partnera w jego debiucie na polskim rynku.Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK w Polsce
Zakupy w dm z kartą PAYBACK
Oferta marki dm to ponad 10 tysięcy produktów, w tym 28 marek własnych z kategorii beauty, zdrowia, gospodarstwa domowego, asortymentu dedykowanego właścicielom zwierząt czy zdrowej żywności. Użytkownicy Programu mogą zbierać punkty zarówno podczas zakupów stacjonarnych w drogerii dm, jak i tych online. Każde wydane 2 zł to 1 punkt na koncie uczestnika.
Black Friday i Cyber Monday z umiarkowanym entuzjazmem wśród Polaków
W tym roku spadnie liczba Polaków, którzy…
Czytaj więcej
Polacy nie boją się utraty swojej pracy na rzecz AI, jednak w większości są za jej opodatkowaniem – II cz. badania PAYBACK Opinion Poll
Cel badania: Poznanie opinii Polaków na temat…
Czytaj więcej
43% Polaków zaniepokojone rozwojem AI – podsumowanie wyników I cz. badania PAYBACK Opinion Poll
Cel badania: Przeanalizowanie postrzegania szans i…
Czytaj więcej