Budowanie zadowolenia klientów w wersji omnichannel
W połowie czerwca wystartowała Wielka Letnia Loteria Kaufland, w której może wziąć udział każdy uczestnik Programu PAYBACK. Jest o co walczyć. Do wygrania są samochody, karty podarunkowe do zrealizowania w sklepach sieci, zestawy produktów Kaufland oraz nagrody od innych partnerów PAYBACK. Zasady loterii są proste – każde zakupy za min. 3 zł w sklepie sieci z użyciem karty Programu to szansa na wygraną – wystarczy sprawdzić, czy los-zdrapka, którą wręczy nam kasjer, kryje nagrodę.
Wielka Letnia Loteria Kaufland, którą sieć zorganizowała w partnerstwie z PAYBACK Polska, jest przykładem akcji angażującej różne marki. W tym przypadku w puli nagród znajdują się też karty paliwowe bp, bilety na seanse filmowe w Multikinie i bony zakupowe do Maxi Zoo i PSB Mrówka.Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska
Wiele przedsięwzięć promocyjnych jest możliwych dzięki zaawansowanym narzędziom i modelom analitycznym, z których PAYBACK korzysta na co dzień. Przykładem jest Real Time Challenge, mechanika promocyjna PAYBACK dostępna w aplikacji Programu, która pierwszy raz została wykorzystana we współpracy z siecią Kaufland w promocji „KuponWOW”, która odbyła się na przełomie marca i kwietnia.
Narzędzie pozwala angażować klientów w wyzwania zakupowe. Konkretne zadanie można uznać za wykonane po osiągnięciu wskazanego celu, którym na przestrzeni miesiąca może być na przykład określona suma wydatków na zakupy.Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska
Akcja „KuponWOW” podzielona była na etapy, po przekroczeniu których czekały na uczestników ekstra kupony. Co ważne, użytkownicy mogli śledzić swoje postępy w czasie rzeczywistym – wystarczyło uruchomić aplikację i w sekcji „Wyzwania” sprawdzić, w jakim stopniu zrobione właśnie zakupy przybliżyły nas do konkretnego celu.
Aktualnie trwają prace nad rozwijaniem narzędzia, tak aby w przyszłości adresować zróżnicowane potrzeby partnerów Programu i umożliwić klientom osiąganie jeszcze bardziej różnorodnych celów w ramach wyzwania, na przykład określonej liczby transakcji lub zakupu konkretnych produktów. Nigdy wcześniej wspieranie konsumentów w podejmowaniu przemyślanych decyzji zakupowych nie było tak ważne, jak teraz.Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska