Skip to main content
circle

Budowanie zadowolenia klientów w wersji omnichannel

D Dywersyfikacja i omnichannel (czyli łączenie kanału offline i online) - te dwa elementy nie tylko wspierają realizację strategii sprzedażowej, ale i mogą przełożyć się na wzmocnienie satysfakcji oraz lojalności dotychczasowych klientów, a także dotarcie do nowych konsumentów. Szansa jest tym większa, im mocniej postawimy na zróżnicowane akcje nagradzające klientów za ich decyzje zakupowe oraz takie, które angażują kilka marek jednocześnie. Przykład? Najnowsze przedsięwzięcia PAYBACK Polska i Kaufland.

W połowie czerwca wystartowała Wielka Letnia Loteria Kaufland, w której może wziąć udział każdy uczestnik Programu PAYBACK. Jest o co walczyć. Do wygrania są samochody, karty podarunkowe do zrealizowania w sklepach sieci, zestawy produktów Kaufland oraz nagrody od innych partnerów PAYBACK. Zasady loterii są proste – każde zakupy za min. 3 zł w sklepie sieci z użyciem karty Programu to szansa na wygraną – wystarczy sprawdzić, czy los-zdrapka, którą wręczy nam kasjer, kryje nagrodę.

quote
Wielka Letnia Loteria Kaufland, którą sieć zorganizowała w partnerstwie z PAYBACK Polska, jest przykładem akcji angażującej różne marki. W tym przypadku w puli nagród znajdują się też karty paliwowe bp, bilety na seanse filmowe w Multikinie i bony zakupowe do Maxi Zoo i PSB Mrówka.
Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska

Wiele przedsięwzięć promocyjnych jest możliwych dzięki zaawansowanym narzędziom i modelom analitycznym, z których PAYBACK korzysta na co dzień. Przykładem jest Real Time Challenge, mechanika promocyjna PAYBACK dostępna w aplikacji Programu, która pierwszy raz została wykorzystana we współpracy z siecią Kaufland w promocji „KuponWOW”, która odbyła się na przełomie marca i kwietnia.

quote
Narzędzie pozwala angażować klientów w wyzwania zakupowe. Konkretne zadanie można uznać za wykonane po osiągnięciu wskazanego celu, którym na przestrzeni miesiąca może być na przykład określona suma wydatków na zakupy.
Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska

Akcja „KuponWOW” podzielona była na etapy, po przekroczeniu których czekały na uczestników ekstra kupony. Co ważne, użytkownicy mogli śledzić swoje postępy w czasie rzeczywistym – wystarczyło uruchomić aplikację i w sekcji „Wyzwania” sprawdzić, w jakim stopniu zrobione właśnie zakupy przybliżyły nas do konkretnego celu.

quote
Aktualnie trwają prace nad rozwijaniem narzędzia, tak aby w przyszłości adresować zróżnicowane potrzeby partnerów Programu i umożliwić klientom osiąganie jeszcze bardziej różnorodnych celów w ramach wyzwania, na przykład określonej liczby transakcji lub zakupu konkretnych produktów. Nigdy wcześniej wspieranie konsumentów w podejmowaniu przemyślanych decyzji zakupowych nie było tak ważne, jak teraz.
Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska

Najnowsze aktualności

57% Polaków obchodzi walentynki Każdego roku z początkiem lutego w sklepach… Czytaj więcej
Portfel kart PAYBACK
Portfel PAYBACK. Wszystkie karty w jednym miejscu PAYBACK Polska poszerza zakres funkcjonalności… Czytaj więcej
scroll-to-top