Skip to main content
circle

PAYBACK i PSB Mrówka już 10 lat razem

J Już dekadę trwa współpraca sieci sklepów PSB Mrówka z największym multipartnerskim programem lojalnościowym w Polsce. Z tej okazji organizowany jest konkurs, w którym uczestnicy PAYBACK będą mogli wygrać m.in. metamorfozę pokoju dziecięcego.

Współpraca PAYBACK Polska i PSB Mrówka trwa od 2014 roku. Od momentu jej rozpoczęcia liczba sklepów należąca do sieci zwiększyła się z 170 do ponad 350. Możliwość zbierania i wymieniania punktów na zakupy w sklepach PSB Mrówka cieszy się dużym zainteresowaniem. W ciągu 10 lat klienci sieci wymienili ponad 3 miliardy punktów PAYBACK o równowartości przeszło 32 milionów złotych na zakupy w sklepach PSB Mrówka.

W ciągu tej dekady, współpraca między PSB Mrówka a Programem PAYBACK ewoluowała. W miarę pojawiających się nowych potrzeb biznesowych, również ze względu na zmieniające się otoczenie, były wprowadzane nowe funkcjonalności i udogodnienia dla klientów, np. w pierwszych latach zostały wdrożone kupony z ofertami na kolejne zakupy drukowane razem paragonami, z których uczestnicy Programu od razu zaczęli chętnie korzystać. W ubiegłym roku natomiast został wprowadzony kolejny benefit, umożliwiający zakup wybranych produktów taniej z zarejestrowaną kartą PAYBACK. Również z perspektywy biznesowej to czas sporej ewolucji: od prostych promocji, po pierwsze segmentacje klientów oraz wprowadzanie złożonych mechanizmów analitycznych, pozwalających precyzyjnie dopasowywać oferty do indywidualnych potrzeb klientów, a także optymalizować budżet marketingowy.

10 lat współpracy z PSB Mrówka to najlepszy dowód na to, że jej formuła działa i przynosi korzyści. Dzięki regularnym analizom i optymalizacjom staramy się, aby ta efektywność była stale podtrzymywana, a nawet podnoszona. Ponadto nie byłoby takich wyników bez poznawania klientów i pogłębiania relacji z nimi. Wspieramy sieć strategicznie, nie tylko na poziomie całej grupy, ale również pojedyncze sklepy, np. poprzez promowanie ich urodzin czy otwarć. Jednocześnie wspólnymi siłami staramy się budować świadomość, że sklepy PSB Mrówka to nie tylko składy materiałów budowlanych i akcesoriów remontowych, ale miejsca, gdzie można również znaleźć całą gamę produktów dekoracyjnych i codziennego użytku. Wszystko po to, by skutecznie wspierać naszego partnera w realizacji ich celów biznesowych – podsumowuje Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

Program PAYBACK stwarza nam przestrzeń do regularnego zaangażowania w działania multipartnerskie i pozwala maksymalizować skuteczność działań marketingowych poprzez wykorzystywanie m.in. relacji z innymi partnerami należącymi do koalicji. To niezwykle cenne doświadczenia, które w innym otoczeniu nie byłyby możliwe. Ważne jest dla nas również indywidualne podejście i elastyczność, jaką obserwujemy przy współpracy z Programem PAYBACK. Funkcjonujemy w modelu franczyzowym, dlatego cieszymy się z faktu, że możemy korzystać z pomocy koordynatorów regionalnych, którzy odwiedzają nasze placówki, by stale monitorować ich potrzeby oraz inicjować skuteczne działania prosprzedażowe – podkreśla Anna Kaminska, Członek Zarządu Grupy PSB Handel S.A.

Z okazji 10. rocznicy współpracy PAYBACK i PSB Mrówka organizowany jest konkurs, w którym główną nagrodą będzie metamorfoza pokoju dziecięcego oraz 100 000 °punktów PAYBACK. Na zwycięzców czekają też 3 vouchery do Hotelu Słoneczny Zdrój w Busku-Zdroju, 10 bonów na zakupy w sklepach PSB Mrówka o wartości 200 zł każdy, punkty PAYBACK, vouchery do wykorzystania na bp, bilety do kina oraz nagrody rzeczowe. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zrobić dowolne zakupy z zarejestrowaną kartą PAYBACK w sklepie Mrówka, wypełnić formularz zgłoszeniowy i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Konkurs trwa od 4 do 31 lipca. Szczegóły nt. akcji będą dostępne na konkursmrowka.PAYBACK.pl

Najnowsze aktualności

Polacy są coraz bardziej EKO? 23 stycznia obchodzimy międzynarodowy Dzień bez… Czytaj więcej
21 mln złotych czeka na ratunek! 7 stycznia rozpoczyna się kolejna edycja akcji… Czytaj więcej
scroll-to-top