Skip to main content
circle

PAYBACK Polska oraz dm przedłużają współpracę

P PAYBACK Polska oraz dm przedłużyły zapoczątkowaną prawie dwa lata temu współpracę.

Drogerie dm wzmacniają rozpoznawalność marki na polskim rynku między innymi uczestnicząc w programie lojalnościowym PAYBACK. Obecnie dm posiada 26 sklepów w naszym kraju i do końca roku kalendarzowego planuje podwoić tę liczbę.

Współpraca PAYBACK Polska z dm rozpoczęła się wraz z debiutem dm w Polsce, 21 kwietnia 2022 roku. Od momentu dołączenia do programu lojalnościowego klienci mogą zbierać punkty w sklepach stacjonarnych dm, w aplikacji oraz sklepie online i wymieniać je na nagrody czy kolejne zakupy w drogerii. Kooperacja jest elementem budowania rozpoznawalności marki oraz jej pozycji wśród polskich konsumentów.

Rozpoczynając współpracę z dm mieliśmy bardzo konkretny cel – wesprzeć markę w zaistnieniu na polskim rynku. Było to dla nas spore wyzwanie, ale rezultaty dotychczasowej kooperacji są bardziej niż obiecujące. Dlatego właśnie teraz rozpoczynamy nową fazę współpracy, by pomóc dm w ekspansji na polskim rynku oraz jeszcze bardziej pogłębiać ich relacje z klientami. Nasze dane analityczne oraz analizy wykorzystujące najnowsze technologie wspierają dm w procesie umacniania rozpoznawalności marki na polskim rynku, w prężnie działającym otoczeniu konkurencyjnym. Dzisiaj znamy klientów drogerii dm znacznie lepiej niż w 2022 r. – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

Jesteśmy z PAYBACK od początku naszej obecności w Polsce i bardzo sobie chwalimy tę współpracę. Uczestnictwo w programie pomaga nam skutecznie budować świadomość brandu wśród polskich konsumentów. Nasze własne analizy i międzynarodowe doświadczenie wsparte danymi z programu PAYBACK pozwalają nam jeszcze lepiej dopasować ofertę do oczekiwań klientów.  W 2024 r. będziemy kontynuować naszą strategię rozwoju w Polsce na wielu poziomach – przez zwiększanie liczby sklepów, dotarcie do nowych województw, nowe koncepty aranżacji wnętrz, wzmocnienie e-commercu, czy asortymentu. Dalszy rozwój partnerstwa z PAYBACK jest częścią tego planu.  – podkreśla Markus Trojansky, dyrektor zarządzający dm-drogerie markt w Polsce.

Drogerie dm są znane konsumentom w czternastu europejskich krajach, w tym m.in. w Niemczech, Czechach, na Węgrzech, Słowenii, Chorwacji i we Włoszech. Od 21 kwietnia 2022 r. sieć działa też w Polsce. Oferta marki to ponad 12.5 tysiąca produktów, w tym 28 marek własnych z kategorii beauty, odżywiania, zdrowia, gospodarstwa domowego, asortymentu dedykowanego dzieciom i niemowlętom, właścicielom zwierząt czy usług foto. Więcej o marce na www.dm.pl

Najnowsze aktualności

Polacy są coraz bardziej EKO? 23 stycznia obchodzimy międzynarodowy Dzień bez… Czytaj więcej
21 mln złotych czeka na ratunek! 7 stycznia rozpoczyna się kolejna edycja akcji… Czytaj więcej
scroll-to-top