Już 1 milion aktywnych użytkowników aplikacji PAYBACK!
Ten rekordowy wynik potwierdza tezę, że skuteczność aplikacji zakupowych powinna być mierzona nie liczbą pobrań, a aktywnością ich użytkowników. To ona przedstawia największą wartość dla marek partycypujących w danej aplikacji, ponieważ przekłada się na realną możliwość poszerzania bazy klientów. Dlatego niezwykle cieszymy się, że lipcowe akcje PAYBACK, prowadzone we współpracy z naszymi partnerami, przyniosły tak znakomite rezultaty, przyciągając ponad 1 mln unikalnych użytkowników.Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska
Skłonienie konsumentów, aby skorzystali z aplikacji, to jednak zaledwie pierwszy krok na drodze budowania grona lojalnych i zadowolonych klientów. Dlatego, aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby użytkowników aplikacji, PAYBACK wprowadził w ostatnim czasie dwie nowe funkcjonalności.
Jedna aplikacja, wiele możliwości
Pierwsza z nich to płatność mobilna PAYBACK PAY, która pozwala płacić za zakupy w partnerskich sklepach stacjonarnych Programu i jednocześnie zbierać punkty PAYBACK. Dzięki tej funkcjonalności, użytkownik może zapłacić, m.in. za zakupy spożywcze w sklepach Kaufland, tankowanie na stacji bp, karmę dla swojego zwierzaka w Maxi Zoo, produkty budowlane w Mrówce czy bilet na seans do Multikina i automatycznie poszerzyć pulę punktów na swoim koncie.
Z płatności mogą korzystać użytkownicy najnowszej wersji aplikacji PAYBACK na Android i iOS, którzy jednocześnie są użytkownikami Google Pay lub Apple PAY oraz mają kartę debetową lub kredytową dodaną do Portfela Google lub Apple Wallet.
Dodatkowo, w aplikacji PAYBACK jest dostępny kalkulator punktów. Pozwala on w szybki i łatwy sposób sprawdzić, ile punktów PAYBACK zdobędziemy za zakupy. Kalkulator jest dostępny dla wszystkich użytkowników aplikacji, bez względu na rodzaj urządzenia czy system operacyjny. Pozwala również oszacować, o ile więcej punktów zyskamy, jeśli przed zakupami aktywujemy kupon do danego sklepu. Korzystanie z kalkulatora jest bardzo proste – wystarczy, że uczestnik Programu wpisze wartość zakupów, wybierze sklep, w którym robi zakupy, a następnie wybierze rodzaj kuponu.